joi, 17 august 2017

Scaune cu rotile pentru cei in nevoie

De curand am avut parte de un accident. Nu unul foarte grav, dar suficient cat sa ma doara toate cele. Din pacate pentru mine a trebuit sa fac o vizita cu ambulanta la spital si de la sperietura pe care am tras-o nu am mai putut sa ma tin pe picioare. Pentru acest lucru a fost nevoie sa fiu transportata pe scaun cu rotile. Nu am putut sa nu observ ca erau niste scaune cu rotile ieftine, dar totodata foarte uzate, vechi. Acest lucru m-a pus pe ganduri si m-a facut sa ma intreb de ce spitalul nu ia niste masuri in legatura cu aparatura medicala, cu cele necesare, in legatura cu acest scaun cu rotile, ca de el vorbim, pentru a asigura pacientului siguranta si confortul. Am incercat sa caut scaun cu rotile la pret avantajos sa vad de ce nu se pot cumpara cateva si pentru spital si am ramas chiar surprinsa.

Un scaun rulant ieftin pe catenapascupas.ro costa 590 de lei. Sunt sigura ca economisind ceva bani aruncati pe alte lucruri, spitalul si-ar putea permite macar 2-3 scaune cu rotile ieftine. Nu stau intr-un oras urias, asa ca nu este nevoie de un intreg arsenal. Consider ca un scaun rulant valoreaza mult pentru bolnavul care nu se poate deplasa. Desi aveam picioarele intregi, fara nicio problema, o simpla ameteala (ok, nu foarte simpla) a putut sa ma faca sa merg pe un fotoliu rulant. Imaginati-va cat de important poate fi pentru un om ce nu isi poate folosi picioarele. Catenapascupas.ro ofera tuturor celor ce vor sa achizitioneze scaune cu rotile ieftine oferte pentru toate buzunarele, deci si spitalele ar trebui sa se intereseze de acest lucru cat mai repede posibil.
Daca doar vreti sa aflati scaun cu rotile pret, atunci accesati catenapascupas si aflati cele necesare despre aparatura medicala si accesorii. Veti fi uimiti de preturile avantajoase puse la dispozitia dumneavoastra si a celor din jur. Nu numai ca sunt ieftine, dar scaunele disponibile sunt si calitative, oferindu-va siguranta de care aveti nevoie. Acestea fiind spuse, va recomand cu incredere catenapascupas.ro, site-ul numarul 1, din punctul meu de vedere, in ceea ce priveste accesoriile medicale. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!