miercuri, 23 august 2017

O pizza cu gust la tine acasa

Buna seara, dragilor! Ce mai faceti? Eu sunt in fata televizorului si ma uit la meciul de fotbal dintre FCSB si Sporting Clube de Portugal. Nu sunt o fana inraita a acestui sport, insa cand o echipa din tara noastra are sanse sa ajunga departe, imi place sa urmaresc jocul. Stand si lenevind mi-am dat seama ca o pizza buna ar fi o adevarata binecuvantare. La mine in oras nu gasesc mereu o pizza livrata ca la carte, insa stiu ca acest serviciu de livrare pizza in sectorul 4 functioneaza de minune si nimeni nu se plange de asta. Oricand aveti nevoie, trebuie doar sa apelati la pizzicato.ro, iar pizza ajunge acolo unde va doriti. Nu stau si nici nu voi sta in Bucuresti, dar am rude si multi prieteni care nu ar refuza niciodata livrare mancare sector 4. In plus, multi colegi de liceu vor locui in Bucuresti, deci cand le voi face o vizita, am pretentia sa ma serveasca regeste cu cea mai buna pizza.
Am mai recomandat pizzicato.ro in trecut, iar intre timp nimic nu s-a schimbat. Aceeasi promptiudine la livrare pizza sector 4, aceeasi pizza buna, aceleasi preturi mici. Multe fast food-uri se lauda cu livrari pizza sector 4, insa doar niste profesionisti precum cei de la pizzicato.ro pot satisface dorintele celor mofturosi ca mine. Nu pot manca orice pizza, astfel incat apreciez o Diavola buna sau o Quatro Stagioni mare. Acest lucru nu este posibil doar batand din degete, deci trebuie sa alegem cu atentie distribuitorii nostri. Marturisesc ca am comandat o singura data de la pizzicato.ro prin intermediul serviciului de livrari pizza sector 4, dar am fost placut impresionata de profesionalismul cu care am fost tratata. 
Cred ca stiti deja de data trecuta de ofertele pizzicato.ro. Cu toate acestea, tin sa va amintesc ca daca faceti comanda de 10 pizza, fiecare va costa 15 lei. Un pret extrem de mic in comparatie cu ceea ce ne ofera celelalte pizzerii. O alta oferta avantajoasa este "Oferta verii" conform careia o pizza de 30 cm, o Coca Cola 0,33 ml si o inghetata Snickers costa doar 25 de lei. Astfel, puteti sa va racoriti fara sa cheltuiti bani in plus. Ultima oferta se numeste "Happy Hour" si ne promite un meniu complet (o pizza de 30 cm, un sos, o Coca Cola 0,33 ml si o portie de clatite) la doar 25 de lei daca este comandat intre 14 si 19. Cu asa avantaje, cine nu s-ar muta in sectorul 4? Eu cu siguranta as face-o, dar daca tu esti din zona, poti apela la livrare mancare sector 4 si cu siguranta iti vei bucura papilele gustative!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!