duminică, 30 aprilie 2017

Monteaza mobila cu cap!

Poate ca multi dintre voi ati avut nevoie la un moment dat de montare mobila sau demontare mobila, insa totul vi s-a parut atat de scump, incat ati ales sa va descurcati pe cont propriu. Ei bine, este si povestea familiei mele. Cum de cativa ani mobila nu mai vine asamblata si noi suntem intr-o continua schimbare, ne-am decis sa angajam oameni care sa o demonteze pe cea veche si sa o monteze pe cea noua. Nu va spun ca cereau o avere, de parca incepeau constructia unui palat. Bineinteles, am renuntat de fiecare data la aceasta idee, nefiind cei mai bogati oameni de pe planeta. Ne-am chinuit sa ne dam seama doar din schema pusa la dispozitie(uneori inexistenta), am incurcat suruburi, piulite, placi, dar intr-un final am reusit. Imi amintesc ca atunci cand am asamblat mobila din sufragerie a trebuit sa stam o zi intreaga, eu intre timp chiar am adormit, iar a doua zi ne-am dat seama ca am pus una din placi invers. Si ia totul de la capat...
 Pentru acest lucru am descoperit recent ca exista firme de montare mobila la pret avantajos, cum ar fi Engineermoving.ro. Sigur, poate parea pompos, insa trebuie sa stiti ca serviciile de montari mobila sau demontare mobila sunt la un pret extrem de mic comparativ cu ceilalti "pretendenti", iar feedback-ul arata ca fac o treaba de calitate, care multumeste pe toata lumea. Momentan nu mai avem ce mobila sa montam sau sa demontam, insa sunt sigura ca daca pe viitor vom avea nevoie de astfel de servicii, montare mobila, vom apela la Engineermoving.ro cu toata increderea. Sunt si mai sigura de faptul ca va voi scrie despre aceasta experiente. Trebuie sa mai stiti faptul ca pentru a ii chema trebuie sa ii contactati la numarul de telefon afisat pe site, iar acestia va vor face o oferta in functie de dorintele dumneavoastra. 
Poate ca mobila noua nu aveti, insa de multe ori se iveste ocazia de a muta un dulap, un pat sau orice altceva dintr-o camera in alta, iar pentru acest lucru aveti nevoie de ajutor de calitate. Montari mobila poate face oricine in teorie, insa nu mereu acestea se pastreaza in forma initiala. Puteti sa intrati pe site prin link-ul de mai sus si daca apelati la serviciile lor, nu ezitati sa ma informati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ti-a placut articolul meu, te invit sa lasi un comentariu!